A komfortzónán túl

A komfortzónán túl

Running Warriors - csatorna trail

2017. június 12. - GabeFit

16143381_1836056863341662_2522184060230371477_o_1.jpg

A meglévő Spartanok közötti üresjáratokat egyéb élvezetekkel szándékoztam feltölteni, így akadtam a Running Warriors nevű versenyre is. A verseny három napos úgymond, az első nap este sütögetés, a második nap pedig délutántól 4km+, 8km+, 4+ esti és az éjjeli 12 órás számok vannak. Mivel másnap utazom, így gondoltam jöhet a három darab 4-8-4-es futam, estére hulla leszek, de élményekkel gazdag.

A Facebook eseményt és a weboldalt átolvasva még első körös árakkal 4000ft, 8000ft, 4000ft volt a három darab nevezés, plusz jóságnak tűnt, hogy "3 futamra való nevezés esetén 50% kedvezménykártya amit a 2017-es Kamaraerdei versenyén használhat fel.", "A kedvezménykártya csak a következő versenyen 1 távján történő indulásra biztosít a kedvezményt." hisz ha már lúd legyen kövér. 

A részletek a szokásosnak tűntek: "Természetesen ahogy az már megszokott a Running Warriors versenyeken minden nevező kap rajt és befutó csomagot."
A rajtcsomag tartalmazni fogja a chippel ellátott rajtszámot,valamint egy Running Warriors pólót/atlétát." Továbbá minden célbaérkező megkapja a befutó csomagot melynek tartalma:
A versenytáv érme( minden táv teljesítéséhez más érem)
Frissítő csomag ( ásványvíz,gyümölcs,energia szelet)"

A Garmin futónap után sajna a bal talpam fasciaja bemondta az unalmast, így csak az első 4km-t mertem bevállalni, a másik két futamot egy nagyon kedves sporttársnak adtam át. A helyszínre gyönyörű időben érkeztem, kitáblázva ugyan semmi nem volt, de a tó körül kényelmesen lehetett sétálni a házig, ahol a csomag átvétel zajlott. Na itt kezdődtek a bajok...

A nevemet megmondva megkaptam a rajtcsomagom ami a következőket tartalmazta:

  • 1 db rajtszám
  • 1 db 12.000ft-os nano mosás kedvezmény kártya, amivel CSAK 6000ft-ért kapom meg a nanotechnológiás autómosást a következő versenyen20170612_142651.jpg
  • 1 db Running Warriors póló
  • és vehettem a rajtszám rögzítésére szolgáló gumiszalag kupacból, mert biztosítótű helyett ez volt

Az még oké, hogy kötözni kell magam mint a sonkát (végül a combomba kötöttem) és csak 1 db rajtszámot kapok 3 futamra, de 3 nevezés 1 póló és nuku kártya? Kíváncsi természet vagyok, úgyhogy gondoltam megkérdem.

Udvariasan és kedvesen megkérdeztem a jelen lévő hölgyet, hogy amennyiben veszek egy 4km-es nevezést délutánra jár e a póló? Igen
Ha 8km-est veszek jár e? Igen
Ha esti 4km-est veszek jár e? Igen

Akkor adja magát a kérdés, hogy ha veszek 3 db nevezést TELJES ÁRON akkor mi történik azzal a 2 pólóval aminek az ára ugye a nevezési díjba van kalkulálva? Függetlenül attól, hogy egy szekrényem tele van használatlan pólókkal, engem nem a póló és nem az a pár ezer forint érdekelt, hanem, hogy nem szeretem ha fizetek valamiért és nem kapom meg vagy félre tájékoztatnak, esetleg lehúznak. Ha támogatni akarok egy ügyet (legyen az gyermekkórház vagy futóverseny) azt én akarom eldönteni. Egyszóval: ez tisztességtelen velem szemben.

A hölgy közölte, hogy náluk ez mindig is így ment, hiába nevezek minden számra csak egy rajtcsomagot kapok, a kedvezmény kártyára pedig először azt mondta csak a dobogósoknak jár, majd azt, hogy mivel én ELŐNEVEZŐ voltam nekem előre kérnem kellett volna (?!?!?!?!?!). Mivel jeleztem, hogy ez így nem igazán tűnik logikusnak hívta a felettesét, egy másik hölgyet. A pólós dolgot Ő szintén így gondolja helyénvalónak, a kártyára pedig azt mondta, hogy a finisher csomag fogja tartalmazni, csak "még le kell gyártani őket". Mondjuk azt nem mondta melyik futam csomagja, de időközben az első hölgy rendkívül arrogáns módon közölte felém "Spartanos vagy? Pffff.." "Spartanosok nem érdekelnek, akkor menjél Spartanra", "nézd meg mennyibe kerül egy Spartan és itt mennyi egy nevezés", úgyhogy sokadszorra is hangsúlyozva, hogy leszarom a pólókat, csak a dolgok nem felelnek meg annak amit ők kommunikálnak és akkor inkább azt kéne mondani, hogy minden nevező csak 1 rajtcsomagot kap vagy, hogy 1db ajándék póló/nevező.


Azt mondanom sem kell, hogy a befutó csomagban nem volt kártya. A második hölgy kedves volt és szimpatikus, de ha az ember fizet valamiért akkor joggal várja el, hogy cserébe szolgáltassanak, ami itt úgy érzem nem történt meg és nem is hiszem, hogy még egyszer részt vennék a versenyükön sajnos. Az meg, hogy az első nő milyen hangnemet engedett meg magának szintén nem olyasmi ami elfogadható bárhol, ahol fontos a "vevő elégedettsége" és a "verseny jóhíre".

A "csatorna trail" nevet pedig azért adom a versenynek, mivel az 5km-es táv közel felét egy esőcsatornában kellett lefutni, ami ugyan lehetett a Bánki-patak, de helyenként olyan büdös volt, hogy komolyan felmerült bennem annak eshetősége, hogy valamilyen fertőzéssel távoznak azok a futók akiknek a lábát felvágta a magas fű vagy hasonló. Találkoztam műanyag cseréppel, keresztben fekvő 1 méteres száraz tűskés ággal is a pályán, tehát minden adott volt, hogy az ember komolyabb sérüléssel távozzon. Az egyik srácnak a térde felett ömlött a vér, a másiknak a könyöke felett, a harmadiknak pedig akivel célba értem a homlokán lévő vágásból csordogált le a vér. Ha nem tiszta a víz akkor ne akarjanak dunk wallt csinálni rá, mert nyel belőle egyet valaki és ki tudja mit kap el. 

Ezt a videót YT-on találtam, a 8km-es táv feltételezem

A rajtnál felállva még percekig beszélt egy férfi, de senki nem hallott belőle semmit, mert a rajtolók irányába nem volt hangfal fordítva, viszont olyan sokáig beszélt, hogy valami 5 perces késéssel rajtoltunk csak el. 

A pozitívumok közé sorolnám, hogy a főnök hölgy kedves volt, az érem jó minőségű, a rajtszámátvétel gyors, a tó és környezete szép volt. A szervezők kommunikatívak voltak Facebookon is, a segítő lányok is mosolygósak voltak, szóval lehetett volna ebből egy élménybeszámoló is, de sajnos nem az lett. Valószínűleg nem volt túl sok ember aki mindhárom távra nevezett volna, bár ezt csak feltételezem, hogy közre játszott a dologban.

Nem tudok sajnos mentséget se felhozni ezekre, hiszen nem az első versenyük és nem operálnak több ezer versenyzővel, az meg, hogy a Spartan drága ők meg olcsók egy hülye érv. Inkább nem matekozom ki, mert nem akarok más zsebében turkálni, nem sajnálom senkitől a profitot csak szolgáltasson cserébe megfelelő színvonalon.

A bejegyzés trackback címe:

https://gabefit.blog.hu/api/trackback/id/tr4412586897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása